Ponuda kontinentalnog turizma iznimno je bogata i raznolika, a turistička infrastruktura svake je godine sve bolja i kvalitetnija. Najveći se pomaci u kvaliteti ponude, a posljedično i rezultati, ostvaruju u ponudi ruralnog i wellness turizma. Upravo su to selektivni oblici turizma za kojima postoji sve veći interes i potreba te se upravo na globalnoj razini bilježi sve veća potražnja za ovim oblicima aktivnog turizma i cjelovitog odmora za dušu i tijelo. Sve je veći trend da gosti putuju više puta godišnje na kratke odmore – citybreak, wellness, lifestyle,... 

Uvjereni kako Hrvatska ima veliki potencijal razvoja kontinentalnog turizma, a još uvijek nedovoljno koristi prednost izvrsne prometne infrastrukture i blizine glavnih europskih emitivnih središta, pokrenuli smo projekt pod nazivom „Otkrijte kontinentalnu Hrvatsku“.

Osnovni je smisao predložene akcije potaknuti postojeće strane turiste na „još jedan“ dolazak u Hrvatsku izvan glavne sezone te privući nove turiste s postojećih stranih tržišta, te u tom smislu projekt nudi niz promotivnih aktivnosti,.

S obzirom da je Hrvatska još uvijek prepoznata prvenstveno kao  „morska“ ili „ljetna“ destinacija te je posjećena u velikom broju najviše kroz ljetni period, cilj nam je ukazati mnogobrojnim gostima koji posjećuju hrvatsku obalu na raznovrsnost ponude hrvatskog turizma izvan glavne sezone. Time ćemo utjecati na produženje sezone, odnosno afirmaciju Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije te povećati broj dolazaka turista, a time i noćenja. 

Projekt „Otkrijte kontinentalnu hrvatsku“ sa sloganom „Discover the heart of Croatia“ pilot je projekt cijelog niza partnera, koji su se povezali i udružili s ciljem jačeg i kvalitenijeg nastupa na tržištu te pripremili zajednički proizvod po uzoru na susjedne kontinentalne regije. Projekt je iniciran od strane konkretnih turističkih subjekata, koji su preuzeli inicijativu te dobili punu podršku ostalih institucija, odnosno sadašnjih partnera u projektu.  

Stoga, partneri u projektu su: Ministarstvo turizma RH, Hrvatska gospodarska komora, Terme Tuhelj d.o.o., Hotel Dubrovnik, Zagreb, Obrtnička komora Krapinsko zagorske županije, Krapinsko-zagorska županija, Hotel Palace, Zagreb, Terme Jezerčica d.o.o., TZ zagrebačke županije, i TZ Grada Zagreba. Nositelj projekta je TZ Krapinsko-zagorske županije.Veliku podršku projektu dala je i Hrvatska turistička zajednica, a na istom je pomogla i ZARA – zagorska razvoja agencija.

Planira se daljnji  razvoj projekta, na susjedne županije središnje Hrvatske, a u konačnosti trebao bi povezati cijeli kontinentalni dio RH.

Proizvod

Paket koji se nudi tržištu je kratki boravak u centralnoj Hrvatskoj, koji uključuje: nekoliko dana provedenih u jednom hotelu s mogućnošću korištenja svih usluga, zatim posjet okolici, posjet jednom od muzeja u okolici te jedan obrok u restoranu ili agroturizmu. Ideja je ponuditi cjelokupan odmor uz obilazak gredske i wellness ponude te upoznavanje regije. 

Gosti imaju priliku upoznati i uživati u ključnim ponudama hrvatskog kontinenta – upoznati kulturnu dimenziju našeg glavnog grada, uživati u prirodi gradske okolice, opustiti se u wellness sadržajima suvremenih topličkih destinacija u Zagorju, upoznati bogatu ponudu muzeja Zagreba i okolnih županija te isprobati kulinarsku tradiciju loaklnih agroturizama i vinotočja. 

U proizvod je uključen čitav niz ponuđača turističkih i ugostiteljskih usluga: hoteli, agencije, wellness centri, muzeji, restorani, vinotočja i ostali turistički subjekti. 

Poruka se upućuje prvenstveno gostima koji su već bili u Hrvatskoj, koji znaju gdje smo i koji na neki način „vole“ Hrvatsku, s obzirom da su je već posjetili tijekom ljeta, koji su bili zadovoljni uslugom, odnosno imaju želju za ponovnim dolaskom. Targetirani gosti su sigurni potrošači, čije navike jednim dijelom poznajemo i koje je najlakše (lakše nego nove) pretvoriti u stalne goste hrvatskog turizma i vezati ih uz Hrvatsku nuđenjem sadržaja tijekom cijele godine.

Realizirane aktivnosti

Promotivni letak - sadrži ponudu turističkih paket aranžmana za područje grada Zagreba,  Zagrebačke i  Krapinsko–zagorske županije. Letak  omogućuje 10% popusta na paket aranžmane, a iskoristiv je do 30.04.2012.godine. Otisnut je u 1.000.000 primjeraka i dijelit će se na graničnim prijelazima, u info uredima turističkih zajednica na obali, u predstavništvima HTZ-a u svijetu, na sajmovima, turističkim burzama i promocijama. Tiskan je u dvije jezične mutacije i to: 700.000 primjeraka englesko/njemački i 300.000 englesko/talijanski jezik. Distribucija letka  počinje nakon press konferencije, odnosno tijekom lipnja, srpnja i kolovoza,.. a  s početkom „servisa dobrodošlice“. 

Billboard i citylight – zakupljena su 23 billboarda, za mjesec srpanj i kolovoz na atraktivnim lokacijama na ulazima i izlazima iz naših turističkih mjesta i to: Poreč, Pula, Rijeka, Tar, Pazin, Kačjak, Crikvenica, Biograd N/M, Split, Sukošan, Zadar, Šibenik i Zagreb. Također, u mjesecu srpnju i kolovozu, bit će postavljena 13 city lighta u slijedećim gradovima: Poreč, Pula, Rijeka, Split, Zadar, Šibenik i Zagreb.

Internet - službena stranica projekta je www.heartofcroatia.hr i ista sadrži sve informacije o projektu te je s iste moguće linkovima pristupiti svim partnerima u projektu.

Radio - HRT II program objavljivat će radio spot, koji će se emitirati u udarnim terminima nakon „Vijesti za strane turiste“, tijekom mjeseca srpnja i kolovoza.

Sigurni smo da će ova kampanja ostvariti zajednički cilj svih partnera, a to je povećanje prepoznatljivosti Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije, povećanje konkurentnosti hrvatske kontinentalne ponude u ovom dijelu Europe te poticanje turista na više dolazaka u Hrvatsku u tijeku iste godine.