Loading Događaji

Biciklijada Selnica – Gusakovec

1. rujna

Biciklijada Selnica - Gusakovec

Ova popularna biciklijada starta tradicionalno u naselju Gusakovcu kod Lojzekove hiže, a ruta od 10-tak km ima stajališta kod Obitelji Bajs i kod Tehnotoma, uz besplatno osvježenje na odmorištima. Cilj je ponovno kod Lojzekove hiže.Najzapadnija bistrička ruta ima polazište u naselju Gusakovec kod poznatog ugostiteljskog objekta „Lojzekova hiža“. Izuzme li se prvih 700 metara Rute od „Lojzekove hiže“ do Selnice, koji se pruža na području općine Gornja Stubica, i ova je ruta kružnog tipa. U Selnici se račva u dva smjera, a preporuča se prvo skrenuti desno u smjeru istoka, te nakon 600 metara lijevo uzbrdo 1,2 km do zaseoka Srebačići. Ubrzo nakon uspona slijedi oštar spust u dolinu Krapine, gdje treba skrenuti lijevo prema zapadu ravnicom kroz zaselak Hanžeki do lokalne ceste Selnica – Poznanovec. Tu ruta opet skreće lijevo i nakon 3 km vožnje po uglavnom ravnom terenu ponovno dolazi u Selnicu i vraća se desno na polaznu točku kod „Lojzekove hiže“. Kako je cijela na asfaltu pogodna je za sve vrste bicikala.